Link di navigazione

Ricerca del Negozio

Categorie del Negozio

Pagine del Negozio

  • Return
RETURN POLICY

C Q B O U T I Q U E

-

RETURN POLICY

RETURN OR EXCHANGE AN ITEM

Our Policy is 100% return guarantee.

If you are not completely satisfied with your purchase, simply return the item to us in its original packaging with any enclosed documentation. We will issue a full STORE CREDIT, excluding the original delivery charge. Alternatively, If preferred, we will exchange the item.

Please note that the products that are custom made (CQ Couture and Giohel) are done with the premium-grade material and all the products are carefully checked before the shipping, so is very rare the products has any defect.

These 2 brands are custom made and create it especially for you,We can accept returns only in cases of products bearing manufacturing defect and we create a new one for you.

In accordance with the previsions of Article 55, Paragraph 2, Letter C of the Consumer Code, the right of withdrawal, Cancellation or Inscription such as monograms and so on and the Return is excluded in the case of orders for products customized as for example the choose of the leathers in the product.Please take care that the images shown on the website might be different to reality in final color due to the color apply on your device.

On case of return goods will be only accepted if they are dispatched within 7 days of delivery, unless we have notified you otherwise. The Item is under your responsibility until it reaches us. Therefore for your own protection we recommend that you send the parcel using a delivery service that has a tracking. The Cost of returning the item to us is your responsibility as the import taxes on case is due.

If the boots (box) are lost or damaged due to the courier. Please let us know promptly by contacting us on Ebay Message. So we have all the relevant information please follow your message with written confirmation and photo evidence(s) of the damage item(s) via mail to cyclequo@gmail.com

 

 

=============

 

Restituire o cambiare l’articolo

Garanzia di cambio merce o store credit del 100%.

Se nonsei completamente soddisfatto del tuo acquisto, è sufficiente restituire l’articolo nella sue condizioni originali nuovi e mai utilizzati entro 7 giorni da quando hai ricevuto la merce. Si rilascia un STORE CREDIT completo sulla ricevuta, ad esclusione dei costi di spedizioni iniziale di consegna, In alternativa, se si preferisce,ci si scambiano la taglia o articolo. NOTA BENE che i prodotti personalizzati sono creati appositamente per te, non possiamo accettare restituzioni tranne che in casi di prodotti recenti difetti di fabbricazioni. In conformità a quanto previsto dell’articolo 55, comma 2, lettera D del Codice del Consumo, Il diretto di Recesso, di cancellazione o restituzione, che altrimenti sarebbe disponibile, è escluso in caso di ordini relativi a prodotti personalizzati, ad esempio attraverso la scelta del pellame sul prodotto, piuttosto che incisioni di Iniziali e personalizzazione di misure.

Il cliente riconosce la rappresentazione grafica proposta sul sito potrebbe essere difforme della Realtà: le Immagine e le fotografie del prodotto infatti potrebbero non rispecchiare l’effettivo colore del prodotto finale.

Si prega notare: la merce saranno accettati solo per il ritorno se vengono spedite entro 7 giorni della consegna e fornite un tracking. Il costo della restituzione del prodotti come qualsiasi dazi doganali saranno a vostro carico. Le spese di spedizione sono rimborsabili solo quando le merci è difettosa. Se la merce (box) vengono persi o danneggiati a causa del corriere, Vi preghiamo di farcelo sapere immediatemente contattandoci sul messaggio Ebay cosi abbaimo tutte l’informazioni necessita e si prega di seguire il vostro messaggio con la conferma scritta e prove foto alla ns. mail cyclequo@gmail.com